Sadamates käib vilgas töö, kus väikesel territooriumil sõidab sadu erinevaid sõidukeid, et kaupa peale/maha laadida või ühest laost teisse liigutada. Selleks on vaja väga täpset GPS jälgimist.

Geopiirkonnad

Tehtud töödest ülevaate annavad geo-piirkonnad, kus sadam on jaotatud sektoriteks. Kuna masinad töötavad ühes piirkonnas, aga kauba transportimise käigus läbivad ka teisi piirkondi lühiajaliselt, siis lisasime aruandele filtri, et masin peab olema piirkonnas vähemalt 2 minutit ja alles siis hakatakse tööaega arvestama. See välistab olukorrad, kus teistest piirkondadest sõidetakse läbi kauba transportimisel ja see läbisõit kajastuks piirkonna tööaja aruandes. Nüüd on tööaja aruanded väga täpsed ja vaid vajaliku infoga.

Juhituvastus

Igale juhile väljastatakse personaalne magnetvõti või RFID kiip, millega saab masinas ennast tuvastada. Kui juht on ennast tuvastanud, siis vaigistatakse summer või eemaldatakse masina süütekatkestus ja juht saab sõitma hakata. www.carcops.ee/juhituvastus/

Mootori suretus ja kütuse kokkuhoid

Sadamatehnikale pakume spetsiaalset kaardihoidjat, kuhu juht peab oma töötõendi sisestama ja alles peale seda saab masinat kasutama hakata. Kui juht jätab masina tühikäigul seisma ja võtab kaardi masinast kaasa siis 30 sekundit peale kaardi eemaldamist suretatakse mootor GPS seadme poolt välja, et vähendada kütusekulu tühikäigul.

Radiatsiooni tuvastamine

Sadamates on ka radiatsiooni mõõteriistad, millest veoautod ja kaup peab läbi sõitma. Kui tuvastatakse radiatsioon, siis hakkab mõõteriista punane vilkur tööle. Lisaks ühendati radiatsiooni mõõteriistaga GPS seade, et igakordsel radiatsiooni tuvastamisel saadetakse 3-4 sadamatöölisele SMS teavitus radiatsiooni ohust. Selliselt on kõik vajalikud inimesed koheselt olukorrast teadlikud ja saavad vastavalt tegutseda.

Digikraana

Väga lihtne on muuta vana kraana mis on toodetud 80-ndatel digikraanaks. Ühendatakse GPS seade ja kõikvõimalikke sisenditega mõõdetakse analoog väärtusi ja muudetakse need kraanajuhi tahvelarvutis digitaalseteks näidikuteks. Näiteks raskuse saame kraanajuhile nüüd kuvada reaalajas tahvelarvutile kasutades Sensolaatori funktsiooni, mida enamasti kasutame autode ja ladude temperatuuri jälgimiseks. Täpsem video siin: YouTube

Tankla

Kui kliendile jääb väheks kütusevarda täpsusest, siis on alati võimalik lisada tankurile ka läbivoolu loendur, mis näitab väga täpselt tangitud kütuse kogust. Seda lahendust oleme kasutanud sadamatehnika ja bussifirmade platsil olevatel tankuritel, et saada kütusekulu ja tankimised maksimaalse täpsusega kontrolli alla. Pikemalt siin: www.carcops.ee/mahuti-valve

Tõstukite jälgimine

Siit leiab detailsemat infot tõstukite jälgimise kohta www.carcops.ee/tostukite-gps-jalgimine

 

Personaalne pakkumine

Kui tunned, et need murekohad vajavad lahendamist ka sinu ettevõttes, siis küsi kindlasti personaalset pakkumist oma masinapargile telefonil 55 900 656, info@carcops.ee või kasuta 30 päevast TASUTA teenuse prooviperioodi ja näed kui mugavaks muutub sadamatehnika jälgimine.