1. ÜLDSÄTTED                                                                  jõustumise algus 01.09.2012

1.1. Käesoleva Seadme müügi-, rendi- ja Teenuse osutamise lepingu üldtingimustega (edaspidi nimetatud Üldtingimused) määratakse CarCops OÜ poolt kindlaks Seadme müügi-, rendi- ja/või teenuse osutamise lepingu üldised tingimused.

1.2.    Üldtingimustes kasutatakse mõisteid järgmises tähenduses:

1.2.1. Leping – Kliendi ja CarCops OÜ vahel sõlmitud Seadme müügi-, rendi- ja/või Teenuse osutamise leping koos Lepingu lahutamatute lisadega (sh Üldtingimused);

1.3.    Lisa – Lepingu lahutamatuks osaks olev lisa;

1.3.1. CarCops – CarCops OÜ;

1.3.2. Klient – füüsiline või juriidiline isik, kes on sõlminud CarCopsiga Lepingu;

1.3.3. Pool(ed) – CarCops ja Klient eraldi ja ühiselt nimetatuna;

1.3.4. Kolmandad isikud – kõik teised isikud peale Poolte;

1.3.5. Seade – Kliendile müüdav, rendile antav või Kliendi enda seade, mis on mõeldud Teenuse tarbimiseks;

1.3.6. Süsteem – internetikeskkonnas asuv tarkvara ja sellega seotud ressurss, mille
kaudu on võimalik kasutada kokkulepitud Teenuseid;

1.3.8. Teenus – Kliendile osutatavat teenus;

1.3.9. Sõiduk – Lepingus sätestatud mootorsõiduk, veok või haagis, millele on paigaldatud Seade;

1.3.10. Paigaldus – CarCopsi poolt Kliendi Sõidukile Teenuse tarbimiseks mõeldud Seadme paigaldus ja/või seadistus;

1.3.11. Demonteerimine –  CarCopsi poolt Kliendi Sõidukilt Teenuse tarbimiseks
mõeldud seadme mahavõtmine;

1.3.12. Hooldus – CarCopsi poolt Kliendi Seadmele tehtav hooldustöö;

1.3.13. Hinnakiri – CarCopsi igakordselt kehtiv hinnakiri, mis on kättesaadav
internetikeskkonnas www.carcops.ee

1.3.14. Rikketeatis – Kliendi poolt CarCopsi klienditoele edastatud Süsteemi, Teenust või Seadet puudutav rike või häire.

1.3.15. Garantii – CarCopsi poolt Kliendile müüdud või rendile antud Seadmele kehtiv garantii.

1.3.16. Teenuste loetelu – CarCops GPS seade, CarCopsi seade rendiga.

1.4. Üldtingimused on Lepingu lahutamatuks osaks. Üldtingimuste ja Lepingu vastuolu korral lähtutakse Lepinguga kokkulepitust.

1.5. Klient on tutvunud CarCopsi Privaatsustingimustes sätestatuga sellest, kuidas CarCops töötleb isikuandmeid. Kliendi kohustused endaga seotud isikute isikuandmete tõhusa kaitse tagamiseks on toodud käesolevates üldtingimustes.

 

2. SEADMEGA SEOTUD ÕIGUSED JA KOHUSTUSED

2.1. Seadme omandiõigus läheb Kliendile üle peale Seadme eest esitatud kogu arve tasumist. Seadme rendi korral jääb omandiõigus CarCopsile.

2.2. Seadme juhusliku hävimise ja kahjustumise risk läheb Kliendile üle Seadme Paigaldamise hetkest.

2.3. Klient kohustub Lepingu kehtivuse jooksul mitte koormama Seadet mistahes kolmandate isikute õigusega või võõrandama Seadet kolmandatele isikutele ning mitte üle andma Seadet kolmandatele isikutele CarCopsi eelneva kirjaliku nõusolekuta.

2.4. Seadmele kehtib Garantii kestvusega 12 kuud alates Seadme Kliendile üleandmise päevast. Seadme rendi korral kehtib Garantii Lepingu kehtivuse ajal alates Seadme Kliendile üleandmise päevast.

2.5. Garantiiperioodi jooksul on Seadmele Hooldus ja sellega seotud kulud tasuta.

2.6. Garantiitähtaja möödudes pakub CarCops Seadmele Hooldust vastavalt kehtivale Hinnakirjale.

2.7. Garantii ei laiene kahjustustele, mis tulenesid Kliendi poolt Seadme vigastamisest, lahtimuukimisest, lühistamist, demonteerimisest, lohakusest või hooletusest või muust mõjustamisest, samuti hooldamisest Kliendi enda või kolmandate isikute poolt. Vastavate asjaolude esinemisel lõppeb Seadmele ettenähtud garantii.

2.8. Klient on kohustatud valdama ja kasutama Seadet kooskõlas Lepinguga ja vastavalt Seadme otstarbele säästlikult ning heaperemehelikult.

2.9. Klient on kohustatud lubama CarCopsil kontrollida Seadme seisukorda ja Lepingu järgset ning otstarbele vastavat kasutamist.

2.10. Seadme rendi korral on Klient kohustatud Lepingu muutmisel ja/või lõpetamisel võimaldama CarCops tehniku poolt CarCopsile kuuluva Seadme Demonteerimist CarCopsiga kooskõlastatud ajal ja kohas, kuid mitte hiljem kui 15 päeva jooksul peale Lepingu lõpetamise tähtaega. Klient on teadlik, et tal puudub õigus ise Seadet Demonteerida või lubada seda teha kolmandal isikul. Sellega garanteerime, et kolmandad isikud ei tekita kahju Teie varale ega GPS seadmele oskamatu eemaldusega (lühis, vigastused, tulekahju, läbipõlenud kaitsmed, lõhutud antennid jne);

2.11. CarCopsi poolt seadme paigaldusega, demonteerimisega või hooldamisega Sõidukile tekkinud vigade reklamatsioonid tuleb esitada kahe nädala jooksul peale paigalduse, demonteerimise või hooldamise toimumist.

2.12. CarCops vastutab paigaldus-, demonteerimis- ja hooldusvigade eest ning korvab Kliendi Sõidukile tekitatud kahju juhul, kui CarCops poolsel esindajal võimaldatakse viibida ekspertiisi juures või teostatakse ekspertiis CarCopsi poolt.

 

3. SÜSTEEMI JA TEENUSEGA SEOTUD ÕIGUSED JA KOHUSTUSED

3.1. Teenuse osutamise eelduseks on Kliendi Sõidukil vajaliku Seadme olemasolu.

3.2. CarCops võimaldab peale Lepingu sõlmimist ja seal sätestatud tingimuste täitmist Kliendile juurdepääsu Süsteemile. Kliendile väljastatakse personaalne kasutajanimi ja parool Lepingus sätestatud korras.

3.3. Süsteemis kasutatavad lahendused on kaitstud autoriõigusega vastavalt kehtivale õiguslikule regulatsioonile ja kuuluvad CarCopsile.

3.4. Tasu Süsteemi kasutusõiguse eest sisaldub Kliendile esitatavas kuutasu arves, kui seadet renditakse. Seadme ostu puhul esitatakse arve vaid tarbitud teenuste eest.

3.5 CarCops võib kasutada kliendi andmeid (nimi, logo jne) erinevates turunduskanalites.

3.6. Klient kohustub:

3.6.1. Seadme ja Süsteemi kasutamisel järgima otseselt Lepingu ja selle Lisade tingimusi;

3.6.2. Esitama CarCopsile andmete töötlemiseks tõeseid andmeid;

3.6.3. Järgima Lepingus ja kehtivates õigusaktides ette nähtud konfidentsiaalsuse nõudeid, muuhulgas mitte väljastama kasutuajanime ja paroole kolmandale osapoolele ilma eelneva kirjaliku nõusolekuta CarCopsilt, v.a. juhul, kui kolmas osapool on Kliendiga rendilepingulises suhtes;

3.6.4. Hoiduma Süsteemi programmi, tehniliste materjalide ja Süsteemis asuvate andmete kahjustamisest ning mitte kopeerima, muutma või muul viisil taastama Süsteemi programmi lähtekoodi;

3.6.5. Hoiduma mistahes viisil CarCopsi ja/või teiste kasutajate õiguste rikkumisest Süsteemi kasutamisel;

3.6.6. Võtma teadmiseks, et Teenuse ja selle kasutamise eelduseks olevate teenuste ja Süsteemi iseloomust tulenevalt ei ole CarCopsil võimalik tagada Teenuse kättesaadavust ja Süsteemi ligipääsetavust igal ajahetkel, s.h. võimalikud võrguhäired;

3.6.7. Esitama Rikke Teatise CarCops klienditoele 5 (viie) tööpäeva jooksul alates puuduse, rikke või häire tekkimisest või teadasaamisest;

3.7. Kliendil on õigus nõuda oma isikuandmete muutmist, täpsustamist ja nende töötlemise lõpetamist vastavalt isikuandmete kaitse seadusele.

3.8. Klient on teadlik, et teenus töötab ainult Eesti Vabariigi piires ning väljaspool Eesti Vabariiki aktiveerub rahvusvaheline roaming teenus ning klient kohustub tasuma roamingus kasutatud teenuse eest vastavalt CarCopsi esitatud arvetele. Ühtne roamingu hind on kehtestatud Euroopa Liidu poolt ja kehtib kõikides Euroopa Liidu riikides. Väljaspool Euroopa Liitu kehtib Tele2 Eesti AS roamingu hinnakiri.

3.9. Klient nõustub tema poolt CarCopsile avaldatud järgmiste isikuandmete: kliendi isikukood, firma nimi ja registrikood, maksehäire tekkimise ja lõppemise kuupäev ning summa, edastamisega AS-ile Krediidiinfo ning lubab loetletud andmete töötlemist krediidiotsuste langetamise eesmärgil AS-i. Krediidiinfo hallatavas maksehäirete registris. AS-ile Krediidiinfo Kliendi andmete edastamise õigus tekib, kui Kliendil on täitmata käesolevast lepingust tulenev rahaline kohustus. Kliendi andmete AS-i. Krediidiinfo poolt töötlemise tingimused ning töödeldavad andmed on kättesaadavad veebilehelt www.krediidiinfo.ee.

3.10 CarCops on õigustatud:

3.10.1. Piirama Kliendi juurdepääsu Süsteemile või peatama Teenuse osutamise, kui Klient rikub Süsteemi kasutamise tingimusi;

3.10.2. Tegema süsteemis perioodiliselt uuendusi, kuid mitte tihedamini kui 2 korda kuus.

3.11. CarCops on kohustatud:

3.11.1. Tagama Kliendile kokkulepitud ulatuses Süsteemi kättesaadavuse vähemalt 95% aastas

3.11.2. Häirete korral teavitama Klienti puuduste kõrvaldamise tähtajast 5 tööpäeva jooksul vastava teate kättesaamisest.

 

4. SEADME PAIGALDUS, DEMONTEERIMINE JA HOOLDUS

4.1. Paigalduse, demonteerimise ja hoolduse koht:

4.1.1. Seadme ja/või kütuseanduri paigaldus, demonteerimine ja hooldus tehakse CarCopsi ja Kliendi vahel kokkulepitud asukohas. Paigalduse, demonteeriminse ja hoolduse võib teha Kliendi juures, kui selleks on olemas vajalikud tingimused:
a. Soe garaaž(min 10 kraadi);
b. Elektri kasutamise võimalus;
c. Kütuseanduri paigaldamisel, demonteerimisel ja hooldamisel vaba tööruum ümber sõiduki 2 meetrit, kanal või kelk sõiduki all liikumiseks (sõiduki all liikumiseks peab olema betoon- või asfaltpinnas).

4.2. Paigalduse, demonteerimise ja hoolduse aeg (kuupäev ja kellaaeg):

4.2.1. Seadme ja/või kütuseanduri paigaldus, demonteerimine ja hooldus teostatakse CarCopsi poolt määratud ning Kliendiga kooskõlastatud ajal;

4.2.2. Juhul kui Klient soovib kokkulepitud aega muuta, tuleb vastavasisuline teade edastada CarCopsi klienditoele või tehnikule hiljemalt töö toimumisele eelneva tööpäeva 12:00-ks.

4.2.3. Juhul kui Klient rikub etteteatamise nõuet või ei võimalda maksimaalselt 15 minuti jooksul alates kokkulepitud ajast CarCopsi esindajal kokkulepitud tööga alustada, on CarCopsil õigus keelduda töö tegemisest ning esitada Kliendile arve 1 töötunni eest vastavalt kehtivale Hinnakirjale.

4.3. Seadme paigalduse, demonteerimise ja hoolduse muud tingimused:

4.3.1. Sõiduk peab olema tehniliselt korras (süütelukk, süütevõti, elektrilised kaitsmed vastavad nõuetele, elektrivigade puudumine, kaablid, pesad, pistikud ja kaitsmekarp on terved;

4.3.2. Sõiduk peab iseseisvalt olema liikuumisvõimline ning komplektne (samal ajal ei remondita ega paigaldata teisi lisaseadmeid);

4.3.3. Paigaldusele, demonteerimisele ja hooldamisele peab tulema ilma järelhaagiseta;

4.3.4. Seade tarbib 150-400 mA voolu sõiduki toitesüsteemist.

4.4. Kütuseanduri paigaldamise, demonteerimise ja hooldamise tingimused:

4.4.1. Kütusepaak peab olema 100% täis;

4.4.2. Kanistrites kaasas 20 liitrit lisakütust;

4.4.3. Tühjad kütusemahutid vastavalt Sõiduki paagi suurusele;

4.4.4. Paagipealne peab olema ligipääsetav (min 50 cm vaba ruumi). Kütusepaak ja selle kinnitus peavad olema tehniliselt heas korras. Paak peab olema puhas seest/väljast ning selle sees ei tohi olla sinna mitte kuuluvaid esemeid. Kui paak sisaldab peale kütuse võõrkehasid, mis ummistavad tehniku kütusefiltri siis lisatakse uue kütusefiltri arve 30 eurot +km paigaldusarvele. Näidis siin:

4.4.5. Veoki kabiini üles tõstmiseks vajalikud tööriistad peavad olema kabiinis;

4.4.6. Kabiin peab tõusma üles ja tulema ka alla;

4.4.7. Kabiinis ei tohi olla lahtiseid esemeid;

4.4.8. Esiklaas peab olema terve;

4.4.9. Kütuse tankimise toru ees ei tohi olla turvafiltrit;

4.4.10. Kütusepaagil peab olema oma tankimise ava;

4.4.11. Kütuseandurit peab saama paigaldada selliselt, et andur ulatub kõrgemast punktist madalama punktini paagi keskelt;

4.4.12. Kütuseanduri paigaldamiseks sobib minimaalselt 10*10cm horisontaalne ja sile ala. Anduri varras peab ulatuma otse (vertikaalselt) paagi põhjani.

4.4.14. Vitsad, poldid ja mutrid peavad olema roostest vabad;

4.4.15. Kütusevoolikud peavad olema heas seisukorras;

4.4.16. Kütusepaagi vooliku kinnitus ei tohi olla värvitud ja/või roostes;

4.4.17. Kütuseanduri paigaldus paaki, mille seina paksus ületab 5 (viis)millimeetrit, toimub erikokkuleppe alusel;

4.4.18. Kui sõidukil on rohkem kui üks paak:
a. Iga paak peab olema eraldi ligipääsetav pealtpoolt (min 50 cm vaba ruumi);
b. Igal paagil peab olema iseseisev täitmis/tühjendamisava;
c. Paakidevahelistel torudel peab olema vahel kraan, et paake oleks võimalik eraldi täis/tühjaks pumbata. Välja arvatud juhul, kui mitmepaagilise sõiduki paakide ühendamissüsteem on tootjatehases valmistatud sellisena, mis välistab kütuse paakidevahelise ringluse väljalülitatud massi või süüte puudumisel.

4.5. Eristaatuse kuvamiseks vajalike ühendustööde tegemine toimub sõiduki omaniku vastutusel.

4.6. Tingimustele vastavuse tagab Klient enda kulul.

4.7. Kui Kliendi sõiduk ja/või paigaldamise koht ei vasta eelpool kirjeldatud tingimustele, tuleb sellest enne paigaldamise, demonteerimise või hooldamise aja kokkuleppimist teavitada CarCopsi kirjalikult taasesitatavas vormis.

4.8. Juhul kui Klient rikub tingimustele mittevastavusest teavitamise nõuet, on CarCopsil õigus töö teostamisest keelduda ning esitada Kliendile arve 1 töötunni eest vastavalt kehtivale Hinnakirjale.

4.9. Tingimustele mittevastavuse korral töö teostamisel ei garanteeri CarCops teostatud töö vastavust kvaliteedinõuetele ning ei võta enda kanda kvaliteedile mittevastavusest tulenevaid võimalikke täiendavaid kulutusi.

 

5. KONFIDENTSIAALSUS

5.1. Leping koos lisadega on konfidentsiaalne ega kuulu avaldamisele kolmandatele isikutele nii Lepingu kehtivuse ajal kui ka Lepingu lõppemisel.

5.2. Pooled kohustuvad hoidma saladuses seoses Lepingu täitmisega teatavaks saanud teise Poole ärisaladuseks olevaid andmeid ja kogu Teenuse osutamist puudutavat informatsiooni, juhendeid, eeskirju, skeeme, tasusid jms. ning neil on keelatud nende avaldamine kolmandatele isikutele nii Lepingu kehtivuse ajal kui ka pärast Lepingu lõppemist.

5.3. Konfidentsiaalsuskohustuse rikkumise korral on teisel Poolel õigus nõuda talle Lepingu rikkumisega tekitatud kahju hüvitamist.

 

6. ARVELDAMINE

6.1. Klient on kohustatud õigeaegselt tasuma Seadme, osutatud Teenuse ja muude eelnevalt kokku lepitud tööde eest arveid Lepingus ja Hinnakirjas sätestatud tingimustel.

6.2. Maksetähtpäevaks tasumata summadelt on CarCops õigustatud nõudma Kliendilt viivist. Viivist arvutatakse maksetähtpäevale järgnevast päevast 0,15 % tasumata summast iga tasumisega viivitatud päeva eest.

6.3. Teenuse kuutasu arvestamist alustatakse pärast Seadme aktiveerimist CarCopsi Süsteemis, ning arveldatakse kuupõhiselt.

6.4. Teenuse kuutasu ja rent ei kuulu tasumisele proportsionaalselt päevade eest, millal Teenuse osutamine on olnud olulisel määral häiritud või katkenud CarCopsist sõltuvatel asjaoludel (tagasiarvestus). Tagasiarvestus toimub jooksva kalendrikuu arvega. Tagasiarvestust hakatakse arvestama 3 (kolme) päeva möödudes rikke teatamisest.

6.5. Seadme rendi korral on CarCopsil õigus esitada Kliendile Seadme välja ostmiseks arve Hinnakirjas sätestatud väljaostuhinna alusel juhul, kui Klient on rikkunud Lepingut viisil, mille tõttu ei ole CarCopsil võimalust Seadmeid lepingu kohaselt demonteerida.

6.6. CarCopsil on õigus jätkata Kliendile teenusarvete esitamist 3 kuu ulatuses, kui Klient ei ole võimaldanud Seadme demonteerimist kooskõlas punktis 2.10 sätestatuga.

6.7. Kui Klient viivitab CarCopsi poolt esitatud arve(te) tasumisega rohkem kui 30 päeva üle maksetähtaja, on CarCopsil õigus taasesitamist võimaldavas vormis teatisega piirata Kliendi ligipääsu Süsteemile. Süsteemile juurdepääsu piiramist ei käsitleta lepingu rikkumisena CarCopsi poolt kuna olukorra on tekitanud klient tähtajaks maksmata arvetega.

6.8. CarCopsil on õigus esitada Kliendile arveid ka perioodi eest, mil Süsteemile ligipääs on ajutiselt piiratud arve(te) mittetasumise tõttu, kuna teenuse komponendid nagu GPS seade, SIM kaart ja serveri litsents töötavad tavapäraselt ning toimub tavapärane andmete kogumine ja salvestamine.

6.9. Kliendi tellitud lisatööde teostamisel koostab CarCops tehtud tööde kohta akti,
mille alusel esitatakse Kliendile täiendav arve vastavalt kehtivale Hinnakirjale. Tööde sisu ja hind lepitakse kokku enne tööde teostamist kirjalikult taasesitatavas vormis et vältida hilisemaid vaidlusi.

6.10. Lepingu lõpetamise korral esitatakse Kliendile Demonteerimise eest arve vastavalt kehtivale Hinnakirjale.

6.11. Lepingu lõppemisel teostatakse kõik lepingujärgsed arveldused 30 päeva jooksul arvates Lepingu lõppemise kuupäevast.

 

7. VASTUTUS

7.1. Pool, kes ei täida endale võetud kohustusi kohaselt, kannab süü olemasolul varalist vastutust kahju kandnud Poole ees.

7.2. Klient on kohustatud CarCopsile kuuluva Seadme juhusliku hävimise või kahjustamise korral tasuma CarCopsile Seadme maksumuse Hinnakirjas sätestatud väljaostuhinna alusel.

7.3. CarCops ei vastuta Süsteemi töös esinevate katkestuste tõttu Kliendile kaasnevate kahjude eest, kui katkestus on tingitud Teenuse osutamiseks vajalike teenuste (GPRS, GPS, GSM levi) häiretest, kuna antud võrke ei halda CarCops.

7.4. Kui Klient viivitab Lepingust tuleneva rahalise kohustuse täitmisega kolm (3) kuud või rohkem on CarCopsil alust arvata, et Klient on CarCopsi vara omastanud ja teadlikult jätnud arved tasumata. Sellisel juhul on CarCopsil õigus väljastada Seadmete väljaostu arve, kui Klient ei ole seadmeid tagastanud 2 kuud peale võlgnevuse tekkimist. Peale Seadmete väljaostu arve väljastamist ei kuulu Seadmed tagastamisele vaid tuleb Kliendi poolt hüvitada Hinnakirjas väljatoodud hinnaga, mis on ka lepingujärgselt kokku lepitud.

7.5. Kui Klient viivitab Lepingust tuleneva rahalise kohustuse täitmisega, on CarCopsil õigus edastada Kliendi võlgnevuse kohta andmed Krediidiinfo ASle ja/või muule maksehäirete andmebaasi töötlejale ja anda nõue sissenõudmiseks inkassoteenuseid osutavale isikule. Kui Kliendi viivitus on kestnud üle 45 päeva, on CarCopsil õigus lisaks viivise nõudmisele Leping etteteatamistähtajata üles öelda.

7.6. CarCopsil on õigus nõuda Kliendilt leppetrahvi Kliendi kolme (3) viimase kuutasu ulatuses ja seadmete hüvitamist Hinnakirja järgi, kui:

7.6.1. Klient rikub punktis 2.10 nimetatud kohustust ning demonteerib Kliendi valduses oleva rendiseadme ise või lubab seda teha kolmandal isikul;

7.6.2. Klient rikub punktis 3.6.3 nimetatud kohustusi.

7.6.3. Klient viivitab arvete tasumisega 3 kuud või enam.

7.7. CarCopsil on õigus nõuda Kliendilt leppetrahvi kuni 1 000 eurot iga rikkumise eest, kui Klient on rikkunud punktis 3.6.4 ja/või 3.6.5 nimetatud kohustusi.

7.8. Klient tasub kõik võla sissenõudmisega tekkivad kulud sh.inkasso ja kohtu kulud.

7.9. Kumbki Pool vastutab tema poolt tahtlikkusest või hooletusest tekkinud andmekaitse alaste rikkumiste eest.

7.10. Pool ei vastuta oma kohustuse rikkumise eest, kui ta tõendab, et kohustuste rikkumine toimus takistava asjaolu (vääramatu jõu) tõttu. Kui takistav asjaolu on ajutist laadi, ei vastuta Pool kohustuse mittetäitmise eest üksnes takistava asjaolu esinemise aja vältel.

 

8. LEPINGU MUUTMINE, PEATAMINE JA LÕPETAMINE

8.1. CarCopsil on õigus muuta Üldtingimusi, kehtivat Hinnakirja, Teenuste loetelu ning Süsteemi kasutamise tingimusi tingimusel, et ta teavitab Klienti muudatustest vähemalt 30 päeva enne muudatuse jõustumist.

8.2. Tingimuste olulisel muutmisel on Klient õigustatud lõpetama ühepoolselt Lepingu teavitades sellest CarCopsi 30 päeva jooksul uue redaktsiooni avaldamisest ning loobuma koheselt CarCopsi poolt osutatavast Teenusest. Süsteemi kasutamist Kliendi poolt pärast uue redaktsiooni jõustumist loetakse muudatustega nõustumiseks.

8.3. Pooltel on õigus Leping ühepoolselt osaliselt või täielikult lõpetada, teavitades sellest teist Poolt kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 3 kuud ette.

8.4. Juhul kui üks Pool ei järgi ülesütlemise etteteatamistähtaega, kohustub ta teisele Poolele tasuma leppetrahvi, mille suurus arvutatakse välja puudujäävate etteteatamispäevade ja Lepingu alusel tasumisele kuuluvatest maksetest lähtudes.

8.5. Pool võib Lepingu üles öelda etteteatamistähtaega rakendamata juhul, kui teine Pool rikub oluliselt Lepingut.

8.6. Kliendil on õigus Teenus ajutiselt peatada kuni 1 (üheks) aastaks esitades selleks kirjalikult vastavasisulise sooviavalduse. Teenus peatatakse 5 (viie) tööpäeva jooksul alates avalduse kättesaamisest CarCopsi poolt.

8.7. Lepingu lõpetamise korral ei ole CarCopsil kohustust Kliendi Sõidukile paigaldatud Kliendile kuuluvat Seadet demonteerida. Kliendi vastavasisulise soovi korral teostab CarCops demonteerimise vastavalt kehtivale Hinnakirjale.

8.8. Rendilepingu lõpetamise korral on Kliendil kohustus võimaldada CarCopsile kuuluva Seadme Demonteerimist CarCopsi tehniku poolt CarCopsiga kooskõlastatud ajal ja kohas, kuid mitte hiljem kui 15 päeva jooksul peale lepingu lõpetamise tähtaega.

8.9. Nimetatud kohustuse mittetäitmisel loetakse leping kehtivaks ning CarCopsil on õigus jätkata Kliendile teenusearvete esitamist kuni Seadme Demonteerimiseni.

8.10. Lepingu muutmine vormistatakse Lepingu lisana.

8.11. Tähtajalise lepingu puhul lähtutakse lepingus määratud tähtajast. Tähtajalise lepingu puhul ei kehti tähtajatu lepingu etteteatamise aeg (3 kuud) ja lähtutakse ikkagi lepingus kokkulepitud tähtajast. Kui soovitakse hanke ostu või mis iganes vormis sõlmitud tähtajalist lepingut lõpetada teenusepakkujast sõltumata asjaoludel siis tuleb teenusepakkujale hüvitada saamata jäänud tulu, mida teenusepakkuja oleks lepingujärgselt teeninud kui lepingut ei oleks ennetähtaegselt lõpetatud. Ennetähtaegselt lõpetatud tähtajalise lepingu puhul on tegu lepinguväliste tegevustega mille puhul kehtib standard hinnakiri.

 

9. ANDMEKAITSEALASED KOHUSTUSED JA KINNITUSED

9.1. Isikuandmete CarCopsi poolt Kliendile kättesaadavaks tegemisest lähtuvalt nõustub Klient käesolevaga töötlema CarCopsi Teenuste kaudu ligipääsetavaid Isikuandmeid kooskõlas kõigi rakenduvate andmekaitsenõuetega (eelkõige Kliendi kohustus teavitada vajalikul viisil enda töötajaid, seotud isikuid, kelle andmed Teenuse kaudu ligipääsetavaks muutuvad).

9.2. Pooled avaldavad, et arvestades asjaolu, et CarCops ei tea, kuidas kasutab Klient Teenuse kaudu ligipääsetavaid andmeid, ei vastuta CarCops selliste Isikuandmete töötlemiste eest, mille teostab Klient, Kliendi määratud kolmas isik või teine volitatud töötleja.

9.3. Pooled kinnitavad, et Klient on tema poolt taotletud ning töödeldavate Isikuandmete Vastutav töötleja ning CarCops on Andmete Volitatud Töötleja käesoleva lepinguga kokkulepitud ulatuses.

9.4. Kohustused Isikuandmete töötlemisel:
a. Kumbki Pool töötleb Isikuandmeid kooskõlas Andmekaitsealaste õigusaktidega;
b. ei tee ega jäta tegemata midagi, mis võiks põhjustada kummagi Poole poolt
Andmekaitsealastest õigusaktidest tulenevate kohustuste rikkumise;
c. CarCops töötleb Isikuandmeid ainult selles ulatuses ja sellisel viisil, mis on vajalik
käesolevas Lepingus sätestatud Teenuste osutamiseks ning vastavalt Kliendi aeg ajalt antavatele juhistele. Juhul kui CarCops ei ole Kliendi antud juhiste parameetrites kindel, siis pöördub CarCops kahtluse vältimiseks esimesel võimalusel Kliendi poole selgituse või edasiste juhiste saamiseks;
d. Kumbki Pool hoiab Isikuandmed rangelt konfidentsiaalsena ning CarCops ei kasuta ega avalda neid mingil muul otstarbel kui käesolevas Lepingus lubatud  konkreetsel otstarbel ning Klient kasutab neid vaid viisil milleks tal on andmekaitse alastest õigusaktidest tulenev seaduslik alus (s.h. vajadusel nõusolek);
e. Kumbki Poolt kohustub rakendama asjakohaseid tehnilisi ja korralduslikke meetmeid Isikuandmete kaitsmiseks loata või ebaseadusliku töötlemise, juhusliku kaotsimineku või hävitamise või kahjustamise eest;
f. Kliendi vastava taotluse korral tagastab CarCops kõik tema võimuses, valduses või kontrolli all olevad Kliendi Isikuandmed koos kõigi nendest tehtud mistahes kandjal koopiatega kui koopia säilitamiseks ei kohusta seadus ega lepingust tulenev kohustus;
g. Kumbki Pool tagab, et kõik Isikuandmed on tema valduses või kontrolli all olles alati asjakohasel viisil kaitstud;

10. LÕPPSÄTTED

10.1. Pooltevahelised Lepinguga seotud teated peavad olema esitatud kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis või avaldatud www.carcops.ee kodulehel, välja arvatud juhtudel, kui sellised teated on informatiivse iseloomuga, mille edastamisel teisele Poolele ei ole õiguslikke tagajärgi.

10.2. Pooled on kohustatud teatama teisele Poolele 7 päeva jooksul Lepingus esitatud andmete muutumisest, olulistest muudatustest oma finantsolukorras, samuti teistest asjaoludest, mis võivad mõjutada Lepingu täitmist.

10.3. Kõiki Lepingu sätteid tõlgendatakse koosmõjus Lepingu teiste punktidega lähtudes Poolte tegelikust tahtest ja eesmärgist ning Poolte vahel kehtivast praktikast.

10.4. Kõigis Lepinguga reguleerimata küsimustes juhinduvad Pooled Eesti Vabariigi seadustest.

10.5. Vaidlusalused küsimused lahendavad Pooled läbirääkimiste teel. Juhul kui kokkulepet ei saavutata, lahendatakse vaidlusalune küsimus Harju Maakohtus.